כיני יונים – כיצד מונעים מהם להופיע בראש של הילדים

כשאנחנו ילדים קטנים ואנו מגלים קן של יונים על אדן החלון, זה נראה לנו מאוד חמוד. בדיוק כמו בשיר של ביאליק ובשירים אחרים, זה מסוג הדברים שגורם להתרגשות וציפייה, אנחנו מחכים שגוזל קטן יבקע מתוך הביצה.

כשאנחנו מתבגרים, אז אנחנו מבינים שמדובר בעניין שהוא קצת פחות "חמוד" והרבה יותר בעייתי. אם יש לנו ילדים קטנים, אז אנחנו נאלצים להסביר להם מדוע זה לא כל כך חמוד שהם חושבים, ומדוע זה יכול להיות מאוד בעייתי ומאוד לא בריא להם ולנו.

לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם יונים אשר מקוננות מחוץ לחלון ביתם או באזורים אחרים מסביב למבנה בו הם מתגוררים, מצב שיכול לפגוע באיכות החיים ולייצר תחושה מאוד לא סימפטית במקום. למעשה זה יכול לשנות את כל שגרת החיים במצבים מסוימים, בוודאי אם הבעיה מתפתחת ואנחנו לא מונעים אותה בשלביה הראשונים.

דוגמא טובה לכך היא הופעתם של כיני יונים. על פניו זה נשמע לנו כתופעה חולפת ולא מזיקה, אך עד גיל חמש ילדים רבים מתמודדים עם הופעתם של כיני יונים על שיערם ובגופם, אלה יכולים להביא למחלות ודלקות שונות בעלות השפעה הרסנית. כמו כן, אנשים מבוגרים מעל גיל שישים שהמערכת החיסונית חלשה, מתמודדים עם מצב דומה.

כיני יונים אומנם ניתן להסיר באמצעות חומרי ניקוי שונים, אך אנחנו נצטרך לעבוד על כך קשה מאוד ולעיתים מספיק כינה אחת שתגרום נזק משמעותי. שלא נדבר על כך שמפלס החרדות והפחדים שלנו יעלה בכל פעם כשאנחנו נחשוד שהילד שלנו או אנחנו מתמודדים עם כינים. במקרה של ילדים, יש לכך גם השלכות חברתיות לא פשוטות.

צריך לומר, במקרה בו יונים מקוננות מחוץ למבנה מגורינו אזי שכינים זו רק תופעה אחת איתה אנחנו מתמודדים. שכן הן יוצרות עוד מגוון רחב של בעיות והשפעות שליליות שונות, בין אם זה רעש, ריח לא נעים, צואה ועוד. כל זה כמובן מוביל גם למחלות ודלקות שונות, אחרות מאלה שמוכרים לנו מהמקרה של כינים.

כיצד מתמודדים עם הבעיה?

הדרך הנכונה והטובה ביותר להתמודדות עם כיני יונים, היא באמצעות אלמנטים אשר יכולים למנוע מהיונים לקנן במקום. למשל, אנחנו יכולים להתקין רשתות להרחקת יונים שמונעות מהן להגיע כלל אל המקום, כנ"ל לגבי דוקרנים ופסים חשמליים. מדובר על אלמנטים מאוד פשוטים להתקנה ששומרים על האזור נקי ושקט.

בעזרת אנשי מקצוע שמתמחים בתחום ויכולים לספק לנו ייעוץ מקדים וכן את כל המידע שאנחנו צריכים לגבי האלמנטים והאמצעים השונים, אזי שאנחנו יכולים לשמור על האזור נקי ומסודר, ללא ריחות לא נעימים וכן ללא חשש למחלות ודלקות שונות. רצוי מאוד להזמין אנשי מקצוע ולרכוש מתקנים כאלה כבר אחרי הפעם הראשונה כשאנחנו שמים לב שהיונים "בחרו" במבנה שלנו.

אהבת את התוכן? נשמח שתשתף

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק

יש לך מה להגיד? נשמח לשמוע :)

צריכים שירות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מי אנחנו?

מרחיק יונים עבודות בגובה ספיידר נט

איתי אליעזר | מנכ״ל 
איש עבודה בלב ובנשמה 
ניסיון של שנים בתחום הרחקת יונים ועטלפים.
מומחה למכשירים מתקדמים לטיפול בהרחקת יונים, בהרחקת עטלפים ומכרסמים. 
ניסיון של שנים בסנפלינג ובטיפוס הרים כתחביב וגם כמקצוע. 

תראו אותנו עובדים

פוסטים אחרונים

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים – בניינים משותפים מטרד היונים משפיע על איכות החיים שלנו בעיקר שמדובר בסביבת המגורים שלנו .כל דייר בבניין

קרא עוד »
הרחקת יונים באשקלון

הרחקת יונים ברעננה

הרחקת יונים ברעננה יונה מתאפיינת באזורים עירוניים, לכן הרחקת יונים ברעננה מאוד מבוקשת. היונה מחפשת אחר מזון שנזרק לפח. אנו

קרא עוד »

חפשו אותנו בפייסבוק

גלילה למעלה