הרחקת יונים בגדרה

הרחקת יונים בגדרה

הרחקת יונים בגדרה

מושבות כמו בגדרה הן מקומות פונקציונאליים ומושלמים לקינון של יונים. אבל אף אחד לא היה רוצה שיונה תעבור לגור איתו. סיבה מוצדקת לכך שהרחקת יונים בגדרה מדוברת בכלל אנשים רבים שגרים במושב. ישנם אופציות רבות ומשונות להרחקת היונים מסביבת ביתכם הפרטית, אם כבר נקלעתם לצרה כזאת של יונים ושאלתם את עצמכם איך ניתן להיפטר מהבעיה? תנו לנו לספר לכם כמה נתונים חשובים שכדאי לכם לדעת.

למצוא את העמק השווה

צריך ליצור מספיק רתע ליונים מצד ראשון, מצד שני אין לגרום ליונה שום פגע שלא תחשב כצער בבעלי חיים. שיטות רבות מנסות למצוא את העמק השווה, כלומר, מחפשים דרך שבה לא יבוצע פגיעה ביונה, עם זאת ליצור אי נוחות ליונה והרחקה מאזור הפרטיות שלכם. היונה היא יצור עקשן מאוד, הוא אינו מבין בפשטות את המילה ללכת, בטח שלא בפעם הראשונה, בפעם השנייה והשלישית, לכן ישנו צורך למצוא פתרון מתאים שיסביר זאת ליונה אחת ולתמיד. מקצוענים בתחום שמתמודדים עם יונים, לא מתמודדים איתה בקלות מרבית. היונה ידועה בתכונה העקשנית שלה, לכן ללכוד ולשחרר אותה באזור אחר לא יעזור, היא תמצא את הדרך חזרה. אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד נפטרים מהיונים ומה היא השיטה הטובה ביותר להרחקת יונים בגדרה? הישארו ותגלו.

השיטה עושה את שלה

הרחקת יונים חשמלית הרשומה גם כפטנט רשום ומובילה כיום את תחום ההרחקת יונים. אין מקום להתבלבל, פסים חשמליים מרוכב מגליל סרט הדבקה שקוף, עליו מונחים פסי אלומיניום היוצרים מעגל חשמלי. אל גליל הסרט מחובר באחד הצדדים ספק כוח ואילו בצד השני מחובר לשקע חשמלי. ניתן להדביק את הסרט באזורים בהן יש סבירות גדולה לבניית קן של יונים, או למשל שסתם יגיעו להתנחל אצלכם על אדן החלון. היונה תקבל זרם חשמלי, לא חזק מספיק כדאי לפגוע בה כמובן, אנחנו נגד צער בעלי חיים, תעופף מהמקום בו קיבלה את הזרם, תסמן אותו כמקום לא אסטרטגי לנחות בו ולא תשוב לעולם. פסים חשמליים מאפשרת הרחקת יונים בגדרה בצורה מפליאה לכמות זמן מכובדת וארוכה, אולי גם לכל החיים.

כל התכונות שחיפשתם

תקופה ארוכה שהרחקת יונים בגדרה מתעצמת ואינה מוצאת פתרון. סוגי אמצעים רבים להרחקת היונים ואף אחד לא מחזיק מעמד. תנו לנו לספר לכם, אם אמצעי למניעת היונים לעבור לגבור אצלכם עושה עבודה גרועה, לא אסתטי, בולט לעיין ומורכב להתקנה, חבל להתעסק. במקרה של פסים חשמליים זה ממש לא ככה. סרט הדבקה שקוף בתוכו מורכבים פסי אלומיניום, היוצרים מעגל חשמלי. בצידו האחד מחברים ספק כוח ואת צידו השני יש לחבר לשקע חשמלי, זה הסיפור הגדול. פסים חשמליים אינו תופס את העין, שקוף, כלומר, כמעט ובלתי נראה ניתן לומר ובנוסף להכל מאוד פשוט להתקנה. הסרט עמיד בחורף, בקיץ, בסתיו ובאביב ואין הוא נהרס או במתבלה בפשטות ובמהירות. אם לחפש בעל מקצוע היה הפתרון הקבוע, אין בו כל צורך. בעל מקצוע היה לוכד את היונים ומעבירם למקום אחר, או שהיה מרכיב לכם רשתות לבית, בטוח לא הייתם רוצים רשת סביב ביתכם, אולי זה יעיל, אבל זה לא נראה טוב. מעכשיו הסרט יעשה בשבילכם את העבודה ובקלות.

היונים לא זזות מילמטר? ניסתם כבר הכל? אתם מיואשים? אל דאגה, אנו כאן למניעת הבעיה! צרו קשר עוד היום!

מחפשים פיתרון יעיל לטווח ארוך ?

צוות המומחים שלנו לבקרת יונים ועטלפים יעזרו לכם בקבלת הפתרון הנכון ביותר עבורכם .

השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר

אהבת את התוכן? נשמח שתשתף

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק

יש לך מה להגיד? נשמח לשמוע :)

צריכים שירות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מי אנחנו?

מרחיק יונים עבודות בגובה ספיידר נט

איתי אליעזר | מנכ״ל 
איש עבודה בלב ובנשמה 
ניסיון של שנים בתחום הרחקת יונים ועטלפים.
מומחה למכשירים מתקדמים לטיפול בהרחקת יונים, בהרחקת עטלפים ומכרסמים. 
ניסיון של שנים בסנפלינג ובטיפוס הרים כתחביב וגם כמקצוע. 

תראו אותנו עובדים

פוסטים אחרונים

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים – בניינים משותפים מטרד היונים משפיע על איכות החיים שלנו בעיקר שמדובר בסביבת המגורים שלנו .כל דייר בבניין

קרא עוד »
הרחקת יונים באשקלון

הרחקת יונים ברעננה

הרחקת יונים ברעננה יונה מתאפיינת באזורים עירוניים, לכן הרחקת יונים ברעננה מאוד מבוקשת. היונה מחפשת אחר מזון שנזרק לפח. אנו

קרא עוד »

חפשו אותנו בפייסבוק

גלילה למעלה