הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים - בניינים משותפים

מטרד היונים משפיע על איכות החיים שלנו בעיקר שמדובר בסביבת המגורים שלנו .כל דייר בבניין משותף מכיר את בעיית היונים ובדרך כלל מקרוב. במסתורי הכביסה, בחניות הרכבים ובכניסות הבניינים. ניתן לפתור ולהרחיק את היונים גם במבנים משותפים ואף לדאוג שכל דיירי הבניין יהנו מהפתרון ולהוזיל עלויות לכולם.

למה דווקא בבנייינים משותפים יש בעיית יונים?

נטיית היונים היא לחפש מקומות וכוכים נסתרים על מנת לקונן בהם, ולא ממש מעניין אותם איפה הקן הזה יכול להימצא.
לכן, בגלל הצפיפות והמרקם העירוני הרבה פעמים היונים מגיעות לקונן במקומות שלא תמיד נראה אותם אך בהחלט נרגיש את קיומם – חלונות של בתים, מסתורי כביסה , גגות, אנטנות ועוד ולכן כאשר יש בנייה לגובה וצפיפות יש גם הרבה יונים ויש צורך ב
הרחקת יונים במרכז. 
היונים יכולות להביא איתם הרבה מטרדים ובעיות – רעש, לכלוך ומחלות.
לשלשת היונים פוגעות מבחינה אסתטית במבנים ובציוד, ויכולות להיות קרקע פורה לחיידקים ומחלות.
היונים עצמן גם כן יכולות לנשוא איתן מזיקים שונים, פרעושים וחרקים מזיקים. קולות היונים יכולות בהחלט להטריד את מנוחתכם, והן יכולות להטיל ביצים אשר מקשה עוד יותר על הרחקתן.

 עקב צפיפות אוכלוסיה יש כיום בישראל בנייה רוויה לגובה , הבנייה מתבצעת במרכזי הערים ופותרת את בעיית הדיור במרכז. הרחקת יונים במרכז שכיחה ביותר וזאת מכיוון שיש ליונים מקומות קינון וישיבה בשפע.

רשתות נגד יונים היא יעילה ואפקטיבית אם משתמשים ומתקינים אותה נכון.
ניתן לפרוס רשתות על בנייה רוויה ולגבהים לכן שיטה זאת יעילה מאוד ופותרת בעיה כוללת לדיירי הבניין כולו. הרשת להרחקת יונים  תמנע קינון מלכתחילה .רצוי להתקין רשת שקופה שמשתלבת בנוף,יש חשיבות רבה לצורת התקנת הרשת להרחקת יונים ולכן יש צורך בצורה מקצועית שהיונים לא ימצאו דרך לעקוף אותה.
רשת להרחקת יונים בבניינים משותפים מתקינים בסנפלינג ולכן חייב לבדוק היטב את כל האישורים והביטוחים של מרחיק היונים שאתם מזמינים.

אחת השיטות הנפוצות להרחקת יונים במרכז היא דוקרנים. הדוקרנים, כמו הרשתות, מוצבים במקומות אשר מועדים לפורענות ושהיונים מחבבים. הדוקרנים מונעים מהיונים לנחות על המשטח ולחפש מקום אחר לקונן בהם. יש כמה סוגי דוקרנים- פלסטיק, יותר זול ויעיל אך מתכלה במהירות יחסית, ודוקרני נירוסטה- מעט יותר יקרים, אך עמידים בנזקי מזג האוויר ובלאי ויותר אסתטיים.

שיטה נוספת להרחקת יונים  ואחת הדרכים היעילות והמתקדמות שקיימות בשוק היא באמצעות פסים חשמליים. מדובר בפס אשר מכיל סרט שקוף, אשר ניתן להדביק אותו על משטחים מכל מיני סוגים. הפס שולח זרם חשמלי קל (שלא פוגע ביונה) ברגע שהיונה נוחתת עליו, וגורם לה להירתע ולעוף משם. הפס החשמלי שמיועד להרחקת היונים הינו מותקן בצורה אסתטית ואינו נראה לעין . מתאים מאוד להתקנה על גגות רעפים ובטון .

מרחיק יונים מקצועי

אז אם אתם צריכים הרחקת יונים במרכז, כדאי לפנות לאיש מקצוע שיסייע לכם. להרחקת יונים נדרש ידע וניסיון-  הבנה איך היונים מתנהגות ואיפה הן נוטות למצוא את מקום הקינון שלהם. הרבה פעמים צריך להגיע למקומות גבוהים ונידחים, בין אם זה בעזרת סולם, סנפלינג או ציוד אחר לטיפוס לגובה, דבר אשר יכול להיות מסוכן ומחייב ביטוחים ואישורים מתאימים .

חברת ספיידר נט יודעת לשלב בין כל האמצעים ולספק פתרון ספציפי עבור כל מקרה. אנו מספקים פתרון כולל המשלב את סגירת אזורי הקינון של היונים ונטרול אזורי הרביצה. צוות ספיידר נט מתאימים את הטיפול המתאים להרחקת היונים ומתחייבים לפתרון הטוב והיעיל ביותר .

מחפשים פיתרון יעיל לטווח ארוך ?

צוות המומחים שלנו להרחקת יונים ועטלפים יעזרו לכם בקבלת הפתרון הנכון ביותר עבורכם .

השאירו פרטים

לקבלת הצעת מחיר

אהבת את התוכן? נשמח שתשתף

שיתוף ב facebook
שתף בפייסבוק

יש לך מה להגיד? נשמח לשמוע :)

צריכים שירות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מי אנחנו?

מרחיק יונים עבודות בגובה ספיידר נט

איתי אליעזר | מנכ״ל 
איש עבודה בלב ובנשמה 
ניסיון של שנים בתחום הרחקת יונים ועטלפים.
מומחה למכשירים מתקדמים לטיפול בהרחקת יונים, בהרחקת עטלפים ומכרסמים. 
ניסיון של שנים בסנפלינג ובטיפוס הרים כתחביב וגם כמקצוע. 

תראו אותנו עובדים

פוסטים אחרונים

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים במרכז

הרחקת יונים – בניינים משותפים מטרד היונים משפיע על איכות החיים שלנו בעיקר שמדובר בסביבת המגורים שלנו .כל דייר בבניין

קרא עוד »
הרחקת יונים באשקלון

הרחקת יונים ברעננה

הרחקת יונים ברעננה יונה מתאפיינת באזורים עירוניים, לכן הרחקת יונים ברעננה מאוד מבוקשת. היונה מחפשת אחר מזון שנזרק לפח. אנו

קרא עוד »

חפשו אותנו בפייסבוק

גלילה למעלה